Mobile Marketing I

Vous n’êtes présentement pas connecté au site CVE. Seuls les utilisateurs abonnés peuvent se connecter pour visionner les vidéos en entier et en haute résolution.

Si vous faites partie du personnel d’un établissement abonné, veuillez communiquer avec le responsable technique de votre établissement pour connaître la procédure de connexion.

Comme utilisateur anonyme vous pouvez visionner uniquement un extrait en basse résolution. Pour ce faire, cliquez sur l’image.

Si vous désirez vous abonner, cliquez ici.
Mobile Marketing I
Cette vidéo fait partie de la série Mark It

By the end of 2011, there were more than 5.8 billion mobile phone subscriptions in the world. Mobile is the first and only technology that reaches everyone. Mobile devices have already outnumbered landlines five to one (and even personal computers and televisions three to one). There's no other technology that has become so widespread so quickly in the history of humanity. Texting, mobile sites, apps, banners and much, much more. Discover how to make the most out of your communication efforts, what people expect to see from brands and what will happen next as consumers increasingly rely on their mobile devices to shop, learn, research, play and engage.

Chapters

  1. World Gone Mobile (00:00)
  2. Growing Smartphone Use (03:11)
  3. Customer Experience (08:15)
  4. Mobile Persuasion (16:31)
  5. Future of Mobile (22:26)

Documentaire - 25 min 23 sec

Australie - WOB I - 2013