Digital Brands

Vous n’êtes présentement pas connecté au site CVE. Seuls les utilisateurs abonnés peuvent se connecter pour visionner les vidéos en entier et en haute résolution.

Si vous faites partie du personnel d’un établissement abonné, veuillez communiquer avec le responsable technique de votre établissement pour connaître la procédure de connexion.

Comme utilisateur anonyme vous pouvez visionner uniquement un extrait en basse résolution. Pour ce faire, cliquez sur l’image.

Si vous désirez vous abonner, cliquez ici.
Digital Brands
Cette vidéo fait partie de la série Mark It

The past few years have been all about social, digital and online. The future doesn’t seem to show any signs of changing that. In today’s world, 65% of consumers report having had a digital brand experience that has changed their opinion of a brand. And 97% say that their digital brand experience influenced whether or not they eventually purchased a product or service from that brand. Digital is not just another platform to push out messages; digital is a way of life in which total control over your brand is not possible. This episode of Mark It: the lessons from the digital world. The advantages of digital-born companies, why offline can’t stand alone anymore and the companies that are beautifying the web.

Chapters

  1. Digital Environment (00:00)
  2. Digital Strategy (03:56)
  3. Relevance (08:37)
  4. Evernote Success (12:56)
  5. Offline Brands (16:25)
  6. Future of Digital Branding (20:39)

Documentaire - 24 min 43 sec

Australie - WOB I - 2013